Kínai Tesla

Charles Statler
Auto Transport System Luxury Modern

Alig várom már, hogy a harmadik vagy negyedik műszakban gyártott Tezla-kat (sic! úgy, mint Adiads vagy Lagoste) meg lehessen rendelni Aliexpressen.

A kínai kormány jellemzően vegyesvállalatokkal engedi meg a helyi gyártás beindítását. Több gyártó szembesült már azzal, hogy a gyára egyik napról a másikra már nem annyira az övé, mint azt hitte. Elon Musk vajon ki tudta ezt játszani valahogy? Vagy nem érdekli, csak mozduljon el az emberiség a villanyautózás felé?

Kínában vajon mennyire engedik az önvezetést? Lehet, hogy az van mögötte, hogy így az ország egy nagy tesztpályává válik a Tesla fejlesztésekhez? Kínábana lehet, hogy nem annyira nehezen teljesíthetők a jogi feltételek, mint azokban a fizetőképes piacokon ahol nagyobb számban tudnak Teslát vásárolni?

Forrás: https://index.hu/gazdasag/2019/12/30/legurult_a_futoszalagrol_az_elso_kinaban_gyartott_tesla/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

%d bloggers like this: